środa, 22 marca 2023

Nie będzie filmu na XXV edycję?

 

Powyższy klip powstawał 10 lat temu na XV edycję. Te kilka minut filmu zabrało wiele godzin. Oczywiście film nie spełnił moich oczekiwań, bo w zamyśle miało być jeszcze dużo lepiej, ale jak to w życiu ... było mnóstwo przeszkód. Przecież te dziewczyny bardzo chciały przygotować się jeszcze lepiej, ale ... nie mogły i nie chcę tu o tym pisać przez kogo i dlaczego, bo nie o to chodzi.

Będąc dzisiaj w szkole, zdałem sobie sprawę, że ciężko by mi było obecnie zabrać się za taką produkcję. To uświadomiło mi, że czas płynie. Do tego obecnie więcej pracuję zawodowo i mam mniej ... czasu. Jestem jednak z tego gatunku ludzi, którzy się nie poddają :) Dlatego rzucam wyzwanie twórcom :)

KONKURS na FILM

(a dokładniej czołówkę filmową)

Warunki uczestnictwa:

  • w konkursie może wziąć udział każdy;
  • zadanie konkursowe - należy przygotować kilkusekundową (góra 20 sekund) czołówkę filmu, w którym zostaną wykorzystane motywy szachowe oraz napis o treści: XXV PITS Wapno; może to być animacja, może być film z napisem, najlepiej jeśli będzie będzie to plik mp4 o jakości minimum HD, do filmu można wykorzystać multimedia (obrazy, animacje, dźwięki), które nie mają ograniczeń co do praw autorskich, tzn. trzeba mieć prawa / być autorem takich materiałów;
  • ocenie podlega efekt artystyczny (nie jest wykluczone głosowanie internautów);
  • najlepsze prace zostaną nagrodzone [informacje o nagrodzie głównej zostaną dodane wkrótce];
  • prace mogą zostać wykorzystane do promocji XXV PITS;
  • termin nadsyłania prac - 22 kwietnia 2023 r.
Organizator - Jacek Haja (prace lub linki do prac nadsyłać na e-mail)

Serdecznie ZAPRASZAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z motyką na słońce, czyli podsumowanie XXV PITS

  "Zabierać się za coś, czego nie jest się w stanie zrobić". W grudniu ubiegłego roku sędziowałem trzy bardzo duże turnieje szacho...