czwartek, 6 kwietnia 2023

Medale dotarły :)

 

Jeszcze tak szybko nie było medali :) Najczęściej martwiłem się, czy zdążą dojechać, bo co mi po medalach, po imprezie? Nagrałem nawet film, tzn. zrobiłem transmisję live na TikTok, zapis poniżej.


 Licytacja 26. medalu odbywa się w komentarzach pod TYM WPISEM :) 

Dzisiaj do turnieju A zgłosił się nie byle kto IM Piotr Brodowski. To bardzo silny zawodnik, zwłaszcza w szachach szybkich, a takie są w Wapnie. Dzisiaj rano oglądałem jego partię z GM Jackiem Tomczakiem, którą wygrał. Obaj zawodnicy grali już w Wapnie. GM Jacek Tomczak, gdy przyjeżdżał, to wygrywał ... teraz, gdyby przyjechał miałby szansę się zrewanżować za porażkę w Superlidze :) 


Zapraszamy Panie Jacku. Nie dość, że jestem imiennikiem, to nawet mamy urodziny tego samego dnia. Natomiast IM Piotr Brodowski jest dość popularny "w Internetach" :) zatem trzeba będzie jakąś transmisję "zmontować" :) Jakieś wywiady, komentarze, pozdrowienia ... Napisałem do TVP Poznań, ale nie odpowiedzieli ... dobra za 2,5 tys. sprzedamy im zmontowany materiał :) [taki żart]

___

Gdybym grał czarnymi w tej pozycji na diagramie, to zbiłbym pionem z c6 na b4, bez względu na bicie białych zbiłbym skoczka wieżą (chyba, że skoczek by odszedł, to zbiłbym wieżą piona na c4) a po zbiciu królem wieży zrobiłbym widełki skoczkiem na b3 i by było "pozamiatane".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z motyką na słońce, czyli podsumowanie XXV PITS

  "Zabierać się za coś, czego nie jest się w stanie zrobić". W grudniu ubiegłego roku sędziowałem trzy bardzo duże turnieje szacho...